FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania przez klientów, abyś mógł jeszcze szybciej uzyskać odpowiedź na Twoje pytanie. Jeśli brakuje tu odpowiedz na Twoje pytanie – skontaktuj się z nami poprzez formularz.

Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym serwisie zapłacisz za pośrednictwem Przelewy24, czyli jest możliwa płatność BLIK, oraz szybkie płatności online.

Czy zamówienie jest bezpieczne?

Tak, wszystkie zamówienia są bezpieczne. Realizujemy je w taki sposób, aby wyglądało to naturalnie, więc nie ma obawy o Twoje konto

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W zależności od wykupionego pakietu. Zwykle zamówienia realizowane są do maksymalnie 14 dni.

Czy mogę liczyć na rabat dla stałych klientów?

Jak najbardziej! Jeśli planujesz więcej zamówień, poinformuj nas o tym, a przygotujemy kod rabatowy specjalnie dla Ciebie.

Nie wiem jak złożyć zamówienie, nie wiem który link wstawić.

Jeśli masz jakikolwiek problem ze złożeniem zamówienia, napisz do nas, z przyjemnością pomożemy. Na wszystkie zgłoszenia staramy się odpisywać tego samego dnia.

Zamówienie zostało opłacone jednak nie jest realizowane

Poinformuj nas o tym fakcie niezwłocznie, prawdopodobnie wystąpił jakiś błąd systemu. Takie rzeczy rozwiązujemy priorytetowo!

Uwaga, tylko do końca listopada mamy super okazję. Dla zamówień powyżej 100 zł przygotowaliśmy kod rabatowy na 10 % wartości zamówienia użyj kodu: 10poff .
Natomiast przy zamówieniu powyżej 200 zł mamy aż 20% rabatu przy użyciu kodu: 20poff.